vineri, 28 iunie 2013

Poezia de vineri

LAUDATA FIE

Petre Stoica

Fiecare isi are frumoasa lui singuratate
sopirla fluturele lacusta si lupul
isi au frumoasa lor singuratate
drumetul creanga si piatra
si fulgul de zapada si-o are

laudata fie si singuratatea
celui care plinge pe tarmul marii
si zadarnic asteapta in ceata
revenirea acelei melodii


LA USA MEA

Petre Stoica


La usa mea nu se mai bate
nu mai astept pe nimeni
pe masa mere ceapa si o bucata mica de carne uscata
voi imparti totul cu soarecii
beau putin din votca orasului
versurile se tarasc inghetate
nu mai astept pe nimeni

afara cineva taie lemne curand
cade ninsoarea voi iesi in curte
sa ascult clopotul din sat imi canta viitorul
azi e vineri sau luni sau nu e nici o zi
la usa mea nu se mai bate
noaptea cand dorm
luna imi pune sub usa o scrisoare parfumata
s-o citeasca geana ta de-altadata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu