duminică, 28 iulie 2013

Adam Puslojic


Adam Puslojić (n. 1943) este un poet sârb, membru de onoare al Academiei Române (din 1995).

Petre Stoica (n. 15 februarie 1931, Peciu Nou, județul Timiș - d. 21 martie 2009, Jimbolia, județul Timiș) este un poet, traducător, publicist, colecționar de presă și bibliofil român, considerat scriitorul cu cea mai mare longevitate literară.

                    LIMBA SUAV ATARNAND
                                                Lui Adam Puslojic

Peste cateva clipe in piata are loc executia mea
asista si vulturii vulpile grafologii asista contabilii
e viva sosesc tobosarii lui Napoleon soseste si clipa
cand litera funiei cade pe gatul acesta prin care
a trecut un rau de coniac sunt executat pe buna dreptate
prea am iubit cu ardoare filatelia adevarul muscatele
si n-am tras cu urechea la soaptele crengilor nu-mi
pare rau ca mor unde e muza mea de demult spune
cine cine imi admira limba suav adiind atarnand
petala de trandafir curand voi fi si demn si rigid
mosteniti-mi curajul pana atunci domnisoara stewardesa
va propun un zbor de agrement

            (Petre Stoica-Uitat printre lucruri uitate, 1997)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu