vineri, 22 noiembrie 2013

"Visul vine pe scara de servici"(1992) soseste la poezia de vineri

AMINARI

Factorul postal imi ocoleste casa
poate intirzie prin bufetele cartierului
bicicleta lui goneste singura pe strazi

de cind astept noutati din continentul trecutului

cine-mi calareste caii de ametist?
marea amurgurile ei fastuoase mai exista?
osemintele tatalui meu ce mai fac? mai discuta cu iarba?
sinii copilei care mi-a dat sa beau sulfina si apa din palmele-i fragede
cum au evoluat?

noutati astept si din arhipeleagul viitorului

bolile ce semnale si ce culori pregatesc?
pletele mele vor creste maiestuoase pina la capat?

soneria bicicletei ma trezeste noaptea din somn
readorm si visez ca-n geanta factorului postal
soarecii rod plicuri cu numele meu



VISUL VINE PE SCARA DE SERVICI

Numar cutele asternutului rece la inmultesc la patrat
somnul apare greu si tirziu

de atita amar de vreme dorm singur

cea care mi-a fost in viata stilp de ametist
a intrat in singele florilor din cimitir
uneori o caut la telefon
dar vocea ei e numai strigat scurt de miel

si celelalte au murit de mult totusi le vad
umblind prin piata trag dupa ele catelusi jigariti
si se tirguiesc cu vinzatoarele de marar

pielea tatuata de sarutari s-a zbircit
dulcile peceti s-au facut aspre la pipait
seamana cu urmele copitelor de diavol

visul vine pe scara de servici
are aripi de plumb si ma trage brusc in abis


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu