vineri, 9 noiembrie 2012

Poezia de vineri

                 Vizita pe amurg

Ma viziteaza mama vine
din imperiul seifurilor de tarana
mi-a auzit suspinul

aduce albumul fotofrafiilor din anii
fara boli si lacrimi si fara invazii barbare

ma strange la piept imi pipaie ranile sangerande
de cand le am? incremenite buzele tac

ma priveste cu ochii umeziti
i se pare ca sunt mai batran decat ea

o consoleaza gandul ca m-am mutat
langa ogoarele familiei vai azi despuiate de aura pietrelor de hotar

mancam aluaturi pregatite-n bucataria bunicii
bem apa limpede din fantana curtii invadate de flori de glasuri vesele

ne plimbam prin incaperi plusate
(copil imi placea sa ascult misteriosul sunet din gusa starcului impaiat)

se aude larma strazii anarhizate

mama imi asterne patul ca in zilele cand eram cu toti fericiti
netezeste perna face semnul crucii pe ea

mama pleaca in toiul noptii
ia pe umerii ei firavi
jumatate din suspinul meu jumatate
din ranile mele sangerande
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu