vineri, 16 noiembrie 2012

Poezia de vineri


                                         
                 ADMINISTRATORUL
                                                                                                                                                                                              Azi noapte mi-a intrat administratorul in casa
tragea si trantea pe jos sertare si sertarase
dezlipea timbre fiscale isi taia unghiile cu forfecuta bunicii
pangarea spatiul dintre substantivele si adjectivele mele
mi-a spart lentilele ochelarilor dar eu
continuam sa urmaresc miscarile sale nerusinate
ma cauta indaratul dulapului indaratul
culorilor din tablouri
gasea numai sapaturile timpului
eu stateam la masa mea de scris
si priveam
cum administratorul fiinta asta
cu burta hidropica si picioruse de musca
se transforma in planta agatatoare

dimineata l-am intalnit pe Virgil Mazilescu
spunea indignat domnule esti un imbecil
de ce nu l-ai ucis era doar administratorul meu
in sfarsit lasa-l dracului si asculta-mi ultimul vers
eu sunt realitatea ba realitatea palpabila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu