marți, 28 iunie 2016

Petre Stoica într-un interviu cu Marian Drăghici, Ziua iulie 2002



"Reiau o scurtă caracterizare, inserată în volumul COPLEŞIT DE GLORIE(1980) "Sunt de statura potrivită/port barbă şi am o concepţie de viaţă perfect asamblată/ceea ce însemna că îmi plac gogosarii în oţet/şi mai cu seamă îmi place să vă pun sub nas/adevăruri pline cu praf de strănutat". Înaintând în vârstă, paleta plăcerilor mi s-a lărgit. Bunăoară, îmi place să contemplu tarfa de lux tolănită în limuzina mafiotului, până mai ieri purtător de izmană mioritică, îmi place enorm modestia lui Nicolae Breban, îmi place aerul omului politic înzestrat cu hemoroizi, cu burtă şi neapărat cu ghiuluri înşurubate măcar pe două, trei degete, îmi plac femeile cu mustăcioară şi, era să uit, îmi place ascetismul academicianului Eugen Simion.
Vorbind altfel : sunt bănăţean fanatic. Am cultul muncii, iubesc dreptatea, toleranţa, cinstea şi ordinea casnică."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu