luni, 20 iunie 2016

1982,Petre Stoica:



"Imi displace profund rememorarea anilor când adunam literele, silabele, ghilimelele, punctele şi virgulele sărite aiurea de pe osia propoziţiilor, strâmbă aşa cum era ea ca la nouă din zece tipărituri. Cartea mea de evocări, încheiată acum la toţi nasturii, poartă titlul AMINTIRILE UNUI FOST CORECTOR, întrucât în perioada existenţei mele de salariat de două lulele, îndeplineam şi rolul de ambasador al STELEI, acreditat la Bucureşti. În calitatea ultimă, avusesem uriaşul noroc de a fi fost primit în casele unor mari maeştri ai scrisului românesc, azi cu sufletele legănate de razele stelelor. Le-am cunoscut suficiente deprinderi zilnice, avataruri, bucurii şi aspiraţii, spre a putea transmite cititorului o pagină convingătoare. I-am evocat nu din teama de trecut, ci din teama viitorului, care le-ar putea uita pilda şi rostul pe acest pământ"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu